رایاتکنولوژی

پیشرو در فناوری




فکر می کنم یک یا دو هفته پیش یا شاید هم بیشتر ! رئیس جمهور آمریکا (آقای اوباما) در یک مصاحبه گفته بود ، من اگر می توانستم تک تک پیچ و مهره های برنامه ی هسته ای ایران را حذف می کردم و ...

من هم با این شعار که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند شروع به زدن این طرح کردم که مضمونش اینه : تک تک پیچ و مهره ها دست مردم ایران است و تو (اوباما) هیچ وقت نمی تونی بازش کنی .

نظرات  (۱۰)

۲۲ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۱۵ محمد صدرا نوروزی
من منظورت رو متوجه نمیشم.یعنی چی؟
پاسخ:

آمریکا نمیتواند جلوی پیشرفت هسته ای ما را بگیرد .

۲۳ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۵۴ محمد صدرا نوروزی
خوب یه توضیح جلوش بنویس تا آدم بفهمه
پاسخ:
یه روی چشم .
۲۴ بهمن ۹۲ ، ۰۸:۴۴ علیرضا حیدرخانی
عالی بود.طرح هاتون داره همینجوری نسبت به قبل پیشرفت میکنه
ما رو هم دعا کنید
یاعلی

پاسخ:
ممنونم
یا حق
۰۱ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۳۸ محمد صدرا نوروزی
آهان درستش کردی
۰۵ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۱۹ هادی فرشچی

علی جان

سلام

طرح خیلی قشنگی بود

امیدواریم که همه ما پاسدار خون شهدا باشیم

در ضمن برای وبلاگ جالبت بهت تبریک میگم و آرزوی موفقیت روزافزون را برایت دارم

پاسخ:
ممنون دایی عزیزنم
انشاالله

۰۷ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۳۲ محمد صدرا نوروزی
چی شد آقای ممنوع الاینترنت
پاسخ:
هیچی نشد !
چرا آهنگ هات کار نمی کنن
پاسخ:
کودوم هاش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۲ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۱۲ محمد صدرا نوروزی
کدوما نداره امتحان کن
یه وقت سر نزنیا vaghtekhaly.blog.ir
پاسخ:
پیدا نکردم . وقت ندارم سر بزنم
سلام
ما یک گروه تولید محتوا وبسته های فرهنگی آماده ی چاپ ویژه مجموعه های فرهنگی هستیم  بسته ی نمایشگاهی فرهنگی تولید کرده ایم وبژه ایام فاطمیه ؛
هم دانلود کنید هم اگر مقدور است با باز نشر آن در وبلاگ وسایت خود و یا هرجایی از قبیل شبکه های اجتماعی و... به توزیع مجازی این بسته فرهنگی کمک نمایید) چرا که ما در حوزه کارهای مجازی فوق العاده بی تجربه ایم! امید است که در فضا سازی ایام فاطمیه نقشی داشته باشیم:
لینک دانلود:

http://ghalamdad.ir/menbar-divari/97-menbar-divari-avalin-mazloom

ما را به دوستان خود معرفی فرمایید و در نشر بسته ها یاریمان دهید و یا حتی المقدور صلاحدید لینکمان کنید
با تشکر 
علی بخشایش (سلمان)

سلام داداش وبلاگت باحاله
بعدا هم سرمیزنم 
به خرابات ما هم سربزن:)
پاسخ:
سلام علیکم ...
وبلاگ شمام همین طور...
آماده تبادل لینک با شما هستم
یا علی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی