رایاتکنولوژی

پیشرو در فناوری




از آنجایی که خیلی از کاربران خانگی طرز استفاده ی کامل از نرم افزار های فشرده سازی را نمی دانند تصمیم گرفتم آموزشی در این باره ترتیب بدهم. نرم افزار انتخابی من یکی از برترین نرم افزار های فشرده سازی به نام WinRar می باشد که قابلیت های بسیار زیادی را نسبت به دیگر فشرده سازها در اختیار کاربران قرار می دهد.
نرم افزار WinRar محصول شرکت RarLabs می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های Zip با فرمت Rar فشرده سازد. WinRar می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند Exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRar نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.
برای دانلود  آموزش تصویری فشرده سازی فایل به صورت  PDF بر روی لینک زیر کلیک کنید .
علی زرباف

نظرات  (۵)

عالیه ماشالله خیلی حال کردم بازم از این ها بذار
پاسخ:
دیگه ماییم دیگه ...
یا علی
چطوری تعطیلات حال میده
پاسخ:
بله / چطور ؟
سلام سالک عید نوروز هم مبارک ببین اگر می خوای لینک من رو بگذار.
پاسخ:
تم پارچه بافی زرباف رو گذاشتی که 
۱۸ فروردين ۹۳ ، ۲۲:۴۲ محمد صدرا نوروزی
چون من خودم بلد بودم دانلود نکردم.
سر هم بزن vaghtekhaly.blog.ir
جدید گذاشتم.
پاسخ:
حتما
سلام سالک ایمیلتو بفرست کار دارم
پاسخ:
سلام . 
zarbaf_a@yahoo.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی