رایاتکنولوژی

پیشرو در فناوری




نصب نرم افزار AdwCleaner :

بر روی فایل اجرای AdwCleaner.exe راست کلیک کرده و Run as Administrator را کلیک کنید.

توجه:این نرم افزار به صورت پرتابل هست و نیازی به نصب نیست.

حالا نرم افزار را اجرا کردید بر روی دکمه Scan کنید تا ویروس های تبلیغاتی پاپ آپ پیدا کند.

تمام شد لیستی از ویروس ها نمایش می دهد و در هر ویروسی که می خواهید حذف کنید یا حذف نکنید علامت بزنید.

برای حذف ویروس ها دکمه Clean را کلیک کنید.


کامپیوتر ریستارت کنید.

این نرم افزار بر روی ویندوز های XP و 7 و 8 سازگار است .

این نرم افزار قدرتمند را می توانید از رایاتکنولوژی دریافت نمایید .

برای دانلود این نرم افزار کلیک کنید
حجم: 1.3 مگابایت

منبع:fixyourbrowser

علی زرباف

نظرات  (۷)

فونت و رنگ نوشته ها قابل خوندن نیست
مدیریت I.DL
پاسخ:
پست در دست تعمیر است .
۰۹ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۱۶ محمد صدرا نوروزی
بالاخره یک چیز به درد بخور گذاشتی.
پاسخ:
خواهش می کنم . لطف دارید . خیلی وقت بود به اینجا نیومده بودید
۰۹ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۱۷ محمد صدرا نوروزی
به کلن ما در کلش آف کلنز بپیوندید
iranian boy
نام لیدر:sadra78
پاسخ:
ببخشید تو کلش عضو نیستم . اگر عضو شدم حتما .
سلام سالک همین الان بیا وبلاگم یه پست گذاشتم مخصوص خودت
پاسخ:
سلام . کدوم پستو می گی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یه پست بزار که خودت نوشته باشی نه اینکه کپی کنی
پاسخ:
می خواستم خودم بنویسم نمی دونستم چه جور شروع کنم که گشتم اینو پیدا کردم . دیدم خوبه گذاشتم .
سلام پست اول از بالا یعنی گذاشتن عکس روی فایل آهنگ
پاسخ:
ممنونم . ولی من زود تر بلد شده بودم . یه آهنگ جدید دانلود کن ببین ...
سلام 
دوست عزیز
افتخار آشنایی با شما را در نشست تخصصی تبیان داشتم
پاسخ:
لطف دارید ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی